duminică, 19 iunie 2011

Leapsa de duminica


O noua leapsa interesanta de la LiaLia si o noua sondare a propriilor ganduri. De asta-mi plac mie lepsele, ca te "forteaza" oarecum sa dai niste raspunsuri si te ajuta sa te cunosti un bob mai mult.

Iubesc – linistit, curat si cald, ca un semineu in care arde un foc molcom, intr-o seara geroasa de iarna.

Cresc – o orhidee alba si ideea cartii pe care o s-o scriu candva.

Pacatuiesc – ca n-am invatat nici pana acum sa traiesc fara sa-mi fie frica. Si ca nu cred in mine, desi multi spun ca as avea motive intemeiate s-o fac.

Citesc - preponderent in engleza si germana, inclusiv pentru ca nu am rabdare sa citesc pe laptop cele aproximativ 200 de carti in format electronic pe care le am in limba romana. Planuiesc un E-book.

Cred – in Dumnezeu si in karma, cu toate ca unele voci spun ca aceste doua concepte se exclud reciproc.

Mimez – ca ascult cu interes un interlocutor care-mi povesteste chestii total plictisitoare, din punctul meu de vedere. Se pare ca am ceva talent, pentru ca nimeni nu-si da seama si continua sa-mi povesteasca. Aaaaa.

Visez - cu ochii deschisi, chiar daca stiu ca unele vise sunt utopice.

Cer - sinceritate, respect si loialitate.

Frumos - in ochii privitorului.

Destept - e cel in care se imbina inteligenta stralucita si modestia autentica.

Femeile - nu le intelege nimeni, dar nici nu incearca :P

Sex vs Dragoste - "Dragostea tine de chimie – Sexul de fizic(a)". E din intelepciunea simpaticului Murphy :D

Detaliile
- sunt cele care aduc un plus de culoare.

Istoria - se repeta, dar nimeni nu invata nimic din ea.

Tentatia - e ca o placere vinovata.

Gresesc - cand ma pun pe mine insami pe plan secund, in detrimentul celorlalti.

Durerea – ceva cu care inveti sa traiesti si care, in timp, ajunge sa faca parte din tine.

Suferinta - se alina, daca invatam sa-i dam timp, timpului.

Singuratatea – probabil, una dintre cele mai grele poveri.

Ce conteaza – ceea ce lasam in urma.

Viata – "life is what happens while you're busy making other plans".

Dam mai departe la Habarnam, Printesa Urbana, Citrice si tuturor celorlalti, care au chef si un pic de rabdare cu sine.

Niciun comentariu: