vineri, 27 aprilie 2012

Cinci actori numa' buni de dat cu capul de pereti


Colindand net-ul (ca energie pentru scris n-am prea avut zilele astea si inca nu prea am), am dat peste Buticul cu firme si carti si acolo am descoperit o leapsa nostima. 

Titlul explica totul, motivul alegerilor mele este pur subiectiv, de gustibus nu discutam :D, asa ca let's shoot.  My Top 5 include pe urmatorii: 

1. Leonardo Di Caprio


Lumea zice ca ar fi un actor bun, insa eu n-am rezistat decat la jumatate de ora din "Inception" (am povestit aici experienta mea lamentabila cu acest film), asa ca n-am avut ocazia sa-l vad jucand si altceva decat siroposenii si you-are-the-one-and-only stuff.
Niciodata nu m-a convins si niciodata nu l-am considerat mai mult decat un sirop de tuse cu un dram de talent si extrem de mult noroc.


2. Sandra Bullock



Am vazut-o in "Blind Side" si-n ruptul capului n-am inteles de ce-a primit Oscar pentru rol. Probabil  concurenta a fost mai slaba, fapt greu de imaginat. E absolut nesarata. In comparatie cu ea, "Critica ratiunii pure" e un adevarat thriller.

3. Sarah Jessica Parker 


Daca iapa ar fi fost bipeda, fix asa ar fi aratat. De altfel exista si un site al carui nume, deloc intamplator, este sarahjessicaparkerlookslikeahorse.com. Pozele de-acolo sunt mai mult decat relevante. Dincolo de asta, ii lipsesc cele mai elementare notiuni de stil, afara doar de cazul in care face concurenta iepei. 

4. Jude Law



Versiunea mai recenta a siropului de tuse. Lipicios ca vata pe bat, convingator in filme ca baronul Munchausen si plin de sex-appeal ca broasca de par. 

5. Tori Spelling


Seducatoare ca untul la soare si prajita ca o ciozvarta uitata doua zile in cuptor. Daca o despoi de numele de familie, nu mai raman din ea decat zambetul de cauciuc si privirea usor bovina. Talent actoricesc? Da' ce, e actrita?

Daca vreti si voi sa-i dati pe unii cu capul de pereti, nu ezitati, leapsa e pentru toata lumea :)

Niciun comentariu: