vineri, 19 octombrie 2012

Leapsa de weekend


Prin preumblarile mele pe coclaurii virtuali, am dat peste ceea ce autorul numeste o "leapsa de duminica" si, de vreme ce-mi place acest gen de subiect, mi-am permis sa o preiau - dat fiind faptul ca era "la liber" (ceea ce mi se pare foarte fain si de bun-simt la o leapsa; nu gasesc nemaipomenit ca o leapsa sa fie data numai anumitor persoane, ba chiar imi pare ceva de gradinita, gen "ei pot sa joace, tu nu joci!"). Ma rog, chestie de optica. 

(Intrucat maine e sambata, am rebotezat leapsa). Asadar, let's shoot.
 
1. Cu cat ai contribuit procentual la cursul vietii tale de pana acum?
Hmmm... as zice un 70%. Restul il pun pe seama sortii. Cu toate cele bune si mai putin bune pe care (mi) le-a adus. Retrospectiv, cred ca ar fi fost de dorit sa fi contribuit mai mult. As fi fost mai multumita de mine insami, cred. Sau poate ca as fi facut niste alegeri mai neinspirate decat a facut viata pentru mine (iata un subiect de dezbatere interesant, musai sa scriu un post pe tema asta).

 2. De ce crezi ca lucrurile care te fac pe tine fericit nu ii fac pe toţi ceilalti la fel de fericiti?
Pentru ca oamenii sunt diferiti, iar gusturile si preferintele lor, inca si mai diferite. 

3. Exista vreun lucru inutil in jurul tău pe care este cazul să il arunci?
Stati sa ma uit. Sau mai bine nu ma mai uit. Primul obiect pe care mi-au cazut ochii este sifonierul. In care se gasesc foarte multe lucruri devenite inutile. Pe care ar fi cazul, dar nu ma indur sa le dau (nici macar nu s-ar pune problema de aruncat, ci de dat mai departe, dar nici asta nu ma invrednicesc sa fac. Si nu din sentimentalism, spun asta in apararea mea, cat mai ales din lenea de a le sorta).

4. Ce este mai rau, să plece un prieten de langa tine sau sa pierzi prietenia cuiva care traieste aproape de tine?
Pierderea unei prietenii mi se pare ceva foarte trist - si oricum, daca se intampla asta, e echivalent cu plecarea persoanei respective. De langa tine si din viata ta. Asa ca prefer sa plece oriunde a decis ca-i va fi bine in lumea asta, fie si-n Papua Noua Guinee, dar sa ne bem din cand in cand cafeaua la o sueta pe Skype.

5. Ce ai face diferit dacă ai sti sigur ca nu te va judeca nimeni pentru ce faci?
As pune zilnic laxative in cafeaua unei anumite colege. Glumesc :D (sau nu, parca era vorba ca nu ma judeca nimeni). Liniste acolo-n spate :P

Conform principiului meu referitor la lepse, o dau mai departe la toata lumea care-o vrea, pe blogul propriu sau prin intermediul formularului de comentarii - si daca o preluati, ma intereseaza in special punctul 5 :)))

4 comentarii:

Andreea B spunea...

In speranta ca sunt raspunsurile mele sunt interesante nu doar la punctul 5 (desi acolo sincer chiar nu am idee ce as raspunde) acestea sunt raspunsurile mele.
1. Sa zicem tot 70% desi au fost momente in care m-am cam lasat in voia sortii. In rest sunt un lider reusit si absolut:).
2. Pentru ca suntem unici, ceea ce e de bine. Nu ne plictisim.
3. Nu cred, de obicei ma debarasez de ele. Totusi in jurul meu sunt si lucruri de care nu o sa mai am niciodata nevoie dar ele imi hranesc sentimentele, amintirile si fara amintiri n-as mai fi ceea ce sunt.
4. Daca pleaca la mai bine pentru el nu pot decat sa ma bucur. Daca ii pierd prietenia poate nu era sa fie asa. Deci, e de bine.
5. Multe le fac diferit cu riscul sa fiu judecata. Poate unii doar s-au resemnat intre timp :).

Greta spunea...

@Andreea, chestiunea cu punctul 5 era mai mult in gluma... bineinteles ca sunt curioasa de toate raspunsurile si iti multumesc ca ti-ai facut timp! :)
Mi-a atras atentia ce ai scris la punctul 4. Cred ca e unul dintre cele mai bune moduri de a vedea lucrurile. Ar trebui sa ma obisnuiesc si eu sa vad lucrurile dintr-o perspectiva mai apropiata de pozitiv... Multumesc inca o data pentru raspunsuri, trag invataminte din ceea ce mi-ai scris! :)

Andreea B spunea...

Eu ti-am zis, te citesc de multa vreme. Asa ca multumesc si eu ca ma provoci la comentarii :).

Greta spunea...

@Andreea, da, stiu ca esti unul dintre "ai casei"... si asta ma bucura foarte mult :)
Ma straduiesc sa scriu materiale cat mai incitante, care sa antreneze lumea la comentarii, uneori imi iese, alteori mai putin... dar nu ma las, si da-i si lupta neicusorule ;))