miercuri, 20 martie 2013

Să fim fericiți, dară


De vreme ce-n ultimele zile v-am ținut numai cu relatări mai mult sau mai puțin dureroase și sensibile la lumină ca și ochiul meu aflat, încă, în convalescență, mă gândesc să schimb nițel macazul. Știați că astăzi este Ziua Internațională a Fericirii? Dacă nu, nu vă faceți griji, asta nu înseamnă că sunteți neinformați. Nici eu nu știam, până azi dimineață :)) Deloc de mirare de altminteri, dacă ne gândim că a fost proclamată ca atare abia anul trecut, pe 12 iulie. Prin urmare, se numește că asta de azi a fost cea dintâi.

Nu e foarte clar cum ar trebui sărbătorită această zi, teoretic prin acțiuni educative (care să ne stimuleze să ce? Asta e întrebarea. Să căutăm fericirea? Există vreo tehnică și / sau metodologie în acest sens?). Dar să nu ne împiedicăm de amănunte. Fie și pentru că mâine este echinocțiul de primăvară, deci se poate nădăjdui că am scăpat de zăpadă, au apărut zambilele și freziile și, dincolo de asta, primăvara e anotimpul în care renaștem și noi, nu numai natura.

În ceea ce mă privește, am "marcat" ziua de azi cu o pereche de balerini noi și clătite cu ciocolată. Mă simt tot mai bine după intervenția laser, deși încă văd un pic "blurat". Într-un ghiveci micuț am o zambilă mov, care tocmai dă în floare. 

Voi cum ați sărbătorit cea dintâi Zi Internațională a Fericirii?

2 comentarii:

thea spunea...

N-am fost informata la timp, deci nimic special :) Ma gandesc s-o serbez azi, se mai pune? Muffins in cinstea zilei de ieri!!!! :)

Greta spunea...

@Thea, cu siguranță se pune! Cu atât mai mult dacă e vorba de muffins! :)