marți, 20 august 2013

Dacă...


La fix s-a nimerit postarea de azi a lui Cami, că mi-era dor de-o leapşă de nu vă povestesc :D
  • Dacă eram un anotimp, eram primăvara. Ador sentimentul ăla când renunţ la geaca groasă şi şoşoni, înlocuindu-le cu jachete şi pantofi.
  • Dacă eram o lună, eram august.
  • Dacă eram o zi a săptămânii, eram sâmbătă.
  • Dacă eram o parte a zilei, eram seara (de sâmbătă, eventual, nu m-aş supăra deloc ;)) ). 
  • Dacă eram o virtute, eram dreptatea (give me five, Cami :D).
  • Dacă eram o planetă, eram Marte. Trebuie clarificată o dată pentru totdeauna spinoasa chestiune a posibilităţii de a exista viaţă pe Marte :))
  • Dacă eram un lichid, eram... elementar, Watson: cafea.
  • Dacă eram o stare a vremii, eram o adiere de vânt.
  • Dacă eram un sentiment, eram dragoste. Sau tandreţe. Sau emoţie. Sau nehotărâre, că tot nu mă pot decide :))
  • Dacă eram un gest, eram o mângâiere.
  • Dacă eram un sunet, eram trosnetul focului în seri de iarnă.
  • Dacă eram un miros, eram miros de trandafiri.
  • Dacă eram un cântec, eram Radetzky March.
  • Dacă eram un simbol, eram cheia sol.
  • Dacă eram un gust, eram gust de vanilie.
  • Dacă eram o culoare, eram roşu (garderoba mea s-a îmbogăţit de curând cu nişte topuri roşii care-mi plac foarte mult; mă simt un fel de power woman când le port).
  • Dacă eram o parte a corpului, eram mâinile. Mi se pare că spun cel mai mult despre om...  mai mult chiar decât ochii.
  • Dacă eram un oraş, eram Viena.
  • Dacă eram un drog, eram... tot cafea :))
  • Dacă eram un accesoriu, eram o eşarfă.
  • Dacă eram o materie de şcoală, eram literatura.
  • Dacă eram un personal de desene animate, eram Droopy. M-aş uita la Insipidă şi i-aş spune sec: "You know what? That makes me mad". După care aş agăţa-o de vreo lustră, ceva.
  • Dacă eram o maşină, eram Blackie a noastră.
  • Dacă eram o haină, eram rochia din seara ACEEA :)
Ca de obicei, leapşa e pentru toată lumea. Poftiţi, nu vă sfiiţi ;))

3 comentarii:

Anonim spunea...

• Dacă eram un anotimp, eram primăvara sau toamna. Am dileme. Ambele imi plac la fel de mult. Astept primvara dupa iarna grea intr-un fel greu de explicat.
• Dacă eram o lună, mai sau septembrie Mai pentru ca este luna florilor si septembrie pentru mirosul strugurilor si pentru ca imi aminteste de primele zile de scoala.
• Dacă eram o zi a săptămânii, eram duminica. Ziua in care m-am nascut, de altfel.
• Dacă eram o parte a zilei, eram dimineata.
• Dacă eram o virtute, eram bunătatea.
• Dacă eram o planetă, eram Jupiter, planeta mea.
• Dacă eram un lichid, eram un ceai aromat.
• Dacă eram o stare a vremii, eram o raza de soare.
• Dacă eram un sentiment, eram dor, dragoste, speranta sau toate la un loc.
• Dacă eram un gest, eram o imbratisare.
• Dacă eram un sunet, eram susurul apei. In ultima vreme am observat ca ma relaxeaza.
• Dacă eram un miros, eram miros de trandafiri de Damasc sau lacramioare.
Dacă eram un cântec, eram Dance Me to the End Of Love

• Dacă eram un simbol, eram arcul cu sageti din zodiac
• Dacă eram un gust, eram gust de ciocolata cu menta.
• Dacă eram o culoare, eram roşu (prea putine haine rosii )
• Dacă eram o parte a corpului, eram picioarele. Poti ajunge unde vrei.
• Dacă eram un oraş, eram Paris, normal :D
• Dacă eram un drog, eram... cafeaua si tigara :))
• Dacă eram un accesoriu, eram un sal turcesc autentic.
• Dacă eram o materie de şcoală, eram istoria.
• Dacă eram un personal de desene animate, eram Tom sau Sylvester sau orice pisica .
• Dacă eram o maşină, eram Jeepul ala care sa consume putin si sa iti dea singuranta. Ca marca prefer Volvo, desi nu am carnet:P
• Dacă eram o haină, eram rochia de mireasa. Aduce multa bucurie:)


Domino

Greta spunea...

Ce frumos ai scris, Domino, şi ce lucruri interesante ai dezvăluit despre tine :) Mi-a atras în mod special atenţia ideea şalului turcesc... şi cred că mi-ar plăcea să cunosc mai multe pe tema asta :)

Lorena spunea...

Mi-am cumparat cateva vara asta. Acum doi ani mi-am luat unul, superb, cred ca era din lana si casmir, Negru, ma simteam ca o "doamna". Dar n-am avut parte de el ca l-am pierdut la scoala. Tot am suferit si de doua luni ma multumesc cu trei saluri luate de pe batik.ro (e secret), iar acum cand am fost in Cluj am luat unul mult mai ieftin cu 20 de lei, are culori placute. Bine, ca ala negru probabil ca nu voi mai gasi.