marți, 15 aprilie 2014

Preview


Ieri şi azi am fost foarte ocupată.

Cu asta:
 

"Ţol festiv", machiaj pigulit în oglindă...


 ... pentru asta:


 Noroc de flori, că au mai dat o pată de culoare unei zile înnorate şi reeeeeci:


 Nu dormeam pe mine, deşi la prima vedere aşa ar părea.


Povestim în curând despre toate - pe unde-am fost, ce-am văzut, ce-am luat cu mine, ascuns bine în suflet. În seara asta sunt prea obosită şi înfrigurată. Cred că numai o perfuzie de grog m-ar putea ajuta.

PS: asta e geaca despre care vă povesteam că m-am opintit s-o găsesc :))

4 comentarii:

Elena M. spunea...

Ma bucur pentru tine :)
Geaca/ jacheta e foarte faina, merge bine si cu blugi si cu ceva mai elegant.
Astept povestea :D

thea spunea...

Si eu astept povestea :).

Greta spunea...

Mulţumesc, Elena! :) Da, e drăguţă, dar s-a dovedit totuşi prea subţire pentru cele 9 grade de marţi... (luni a fost mai bine, 13 grade, boierie :D).
Povestea vine în două părţi - azi, partea întâi.

Greta spunea...

Prima parte a venit :) Regret doar că n-am făcut mai multe poze...