marți, 3 iunie 2014

Ce mai fac


  • Lucrez de la ora 6, câte 9 ore. Uitasem ce mişto e să te trezeşti la ora 4:15. Poetic, vă spun.
  • L-am tot încondeiat pe nefericitul Memo, dar azi mi-a venit şi mie rândul. Nici nu vreau să-mi închipui ce gânduri i-or fi trecut prin minte stoicului coleg de la Help Desk (unul nou, foarte de treabă, eficient şi - amănunt esenţial - răbdător), care m-a consiliat la telefon, în privinţa unei imprimante al cărei IP se schimbase în mod doar parţial elucidat şi nu mai puteam printa anumite date din sistem. Hai să spunem că, după ce l-am asigurat în repetate rânduri că pe priză nu e trecută nicio serie ("tipul ăsta-i cu sorcova, unde-a pomenit el prize cu serie?!"), am percutat - într-un târziu - că se referea la router. D'ohhhh! "Ştii ce e mai rău decât să-ncerci să-i explici unei femei chestii d-astea?", am mormăit, după ce i-am dictat seria de care avea nevoie. "Ce?", s-a hlizit el. "Să fie blondă".
  • Mi-am comandat volumul al treilea din seria "Bridget Jones". Am aşa o senzaţie că nici Bridget n-ar fi din cale-afară de iscusită în chestiuni legate de imprimante cu personalitate, care-şi schimbă de nebune IP-ul.
  • Următoarele trei săptămâni vor fi cam iureş. Asta pentru că: 1) avem mult de lucru şi 2) sunt singură pe plantaţie. As in, singură. Insipida e la alt departament, iar Carolin nu mai e în departamentul nostru. O chestiune pricinuită parţial de conjunctură, parţial de alte aspecte organizatorice. Aşa încât, sunt pe baricade. 
Nu ştiu exact prin ce conexiune mi-am adus aminte de bancul cu Ştefan cel Mare şi biscuiţii ("biscuiţi, boierii mei! Biscuim, Măria Ta!").

Aşa, deci eu v-am zis ce mai fac. Voi?

4 comentarii:

thea spunea...

Muncesc, fac planuri de vacanta si incerc sa traiesc la maxim fiecare zi cu soare pe care o ofera primavara asta :). Intre timp ma mai ingrijesc de gradinita mea plina cu muscate.
In alta ordine de idei, n-am stiut ca a aparut volumul trei din Bridget Jones; l-am trecut pe lista :)

Anonim spunea...

M-am tot gandit la tine zilele astea, de marti incep un curs de contabilitate si fiscalitate austriaca, tine pana in toamna, zilnic,8 ore si jumatate (cred ca jumatatea de ora va fi pauza de pranz).Deci ma voi trezi devreme si eu, ca sa am timp sa ma "lustruiesc" si sa duc juniorul la gradinita sau la Tagesmutter (cand o veni vacanta).Am emotii...
Pe Bridget o trec si eu pe (o) lista,printre alte lecturi obligatorii (de specialitate).
Te imbratisez cu drag!
Carmen

Greta spunea...

Bridget a ajuns azi, e o cărămidă impresionantă. Şi foarte tentantă! Mă gândeam c-o mai ţin până termin cartea pe care o citesc acum, dar nu ştiu zău.... :D

Greta spunea...

Wow, Carmen, sună absolut intimidant :) Contabilitate şi fiscalitate? OMG :) Şi-n germană, pe deasupra. Felicitări, baftă şi energie! (8 ore de curs... asta da provocare :) )
Hugs back :)