marți, 30 septembrie 2014

Aşa cum spuneam, intermezzo it is


Bine v-am regăsit! :) După două săptămâni petrecute în România, am revenit aseară în Germania, iar acum ne pregătim s-o întindem iar. Ultima treime din acest concediu se anunţă promiţătoare şi nu pot decât să trag nădejde că-şi va ţine promisiunile, ca să zic aşa. Dacă va fi aşa cum sper, voi avea multe să vă povestesc.

Am plănuit o săptămână cu plimbări prin locuri frumoase, cu Mozart, cu un anume loc despre care cei care l-au vizitat spun că este un basm devenit realitate, cu Schubert, cu bere (evident fără nicio legătură cu personajul antemenţionat), dacă ne iese pasienţa poate şi cu un castel şi, printr-un concurs de împrejurări, cu o seară în compania dragului meu Zubin. 

Despre vizita în ţară nu am foarte multe de povestit. Fără a intra în amănunte pot spune că în mare parte a fost aşa cum mă aşteptam să fie. M-am bucurat să revăd oameni dragi şi să petrec timp în compania unui extraordinar de simpatic bebeluş - nepoţelul meu, în vârstă de un an şi patru luni. Dacă eraţi cumva în căutarea celei mai mândre mătuşi din lume, aţi găsit-o :)) Ah, şi-am mai făcut ceva: mi-am schimbat culoarea părului :D 

Acestea fiind spuse, mă duc să - aţi ghicit - mai calc vreo 2 bluze şi nişte nădragi :)) Ne recitim de lunea viitoare încolo. O rugăminte aş avea la voi: ţineţi-mi pumnii să nu plouă. Vremea e destul de capricioasă în regiunea în care vom ajunge. 

Pe curând! :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

Pai, vacanta placuta in continuare. Dar, daca spui si unde urmeaza sa mergi, poate dorm si eu bine la noapte. Mor de curiozitate si nu se face sa ma tii pe ghimpi. Doar stii ca sunt extra/mega pasionata de calatorii.
Asa ca astept cu interes.

Citrice

Greta spunea...

Multumesc! :) Suntem in sudul Bavariei, aproape de granita cu Austria. Avem in plan Innsbruck, Salzburg si, probabil, castelul Linderhof. Afara de asta, o zi la München, urmand ca seara sa mergem la concert. Sper sa ne iasa toate. Daca nu ma insel, si tu ai vizitat castelul, nu? :)

Anonim spunea...

Am vizitat castelul chiar in vacnta de anul acesta. Este cel mai frumos castel pe care l-am vazut vreodata. Si am vazut cateva pana acum.
Ma rog, asa mi s-a parut mie.

citrice

Anonim spunea...

Daca tot o sa fii prin zona, adica Linderhof, la doi pasi e Oberammergau. O minunatie de orasel. E pacat sa-l ratezi.

citrice